سفارش تبلیغ
صبا ویژن
RSS

نظر بدهید

بهترین برند های لوازم تحریر در دنیا

با مطالعه مطالب زیر نسبت به بهترین انواع لوازم تحریر در دنیا آگاهی یافته و با انتخاب درست در شرایط حساس با قطعی ناگهانی خودکارتان مواجه نشوید.
بهترین برندهای لوازم تحریر

گروه خواندنی ها ؛ بازار خبر- با وجود انواع ابزارهای نگارش الکترویکی مانند نت و تبلت ، لوازم تحریر و در راس آن خودکار و مداد همچنان از ابزارهای مورد نیاز هر شخص است و در شرایط حساس، نیازهای ما را برطرف کند.

با مطالعه مطالب زیر نسبت به بهترین انواع لوازم تحریر در دنیا آگاهی یافته و با انتخاب درست در شرایط حساس با قطعی ناگهانی خودکارتان مواجه نشوید.

آئورورا (AURORA)

این برند ایتالیایی برای اولین بار در سال 1919 تاسیس شد. عمده محصولات این برند خودکار، خودنویس و ابزارهای نقاشی است.

 

دانهیل(DUNHILL)

دانهیل در اصل یک برند دخانیات است که که با اقتباس از جعبه های سیگار برگ اقدام به ساخت یکی از بهترین  لوکس ترین مدلهای لوازم تحریر مخصوصا خودکار و خودنویس کرده است.

کراس (CROSS)

از 150 سال گذشته این برند یکی از پرطرفدارترین مارکهای لوازم تحریر در میان دانش آموزان بوده است. کراس امروزه به طراحی ساعتهای لوکس نیز روی آورده است.

مونت بلانش (MONTBLANC)

در یکصد سال اخیر این برند فرانسوی لوکس یکی از کالاهای تزئینی برای هدیه بوده است. ابتکار این برند در طراحی ابزرا نگارش، کاربرد نام شخصیتهای معروف در طراحی محصولاتش بوده است. به عنوان مثال طراحی خودنویس هایی با امضاء هنرپیشه های معروف!

واتر من(WATERMAN)

واترمن یکی از برندهای قدیمی لوازم تحریر آمریکایی است که از سال 1844 فعالیت خودش را آغاز کرده است. این برند اخیرا اقدام به طراحی خودنویس های لوکسی کرده که از طلای 18 عیار در آن استفاده می شود.

کارتیه (CARTIER)

کارتیه یک برند جواهرات است که از نام خود برای ساخت خودکار های لوکس هم بهره برده است. مدلهای این برند در کنار زیبایی، به خاطر کاربرد طلا ، نقره و پلاتین بسیار گرانقیمت هم هستند.

اس تی دوپونت (S.T. DUPONT)

اس تی دوپونت اولین برند لوازم تحریر لوکس ر آسیا است. مقامات این برند اعلام کرده اند که نوشتن با خوکار و خودنویس این برند، سرعت نگارش را تا 200 برابر افزایش می دهد که بیشتر به یک تبلیغ بازرگانی شباهت دارد.

پارکر(PARKER)

پارکر از سال 1888 فعالیت خودش را اغاز کرده و همچنان بهترین برند لوازم تحریر مهندسی است.

فابر کستل (FABER-CASTELL)

از سال 1761 این برند آلمانی همراه دانش آموزان بوده است و محصولاتی در قیمتهای مختلف و با کیفیت ارائه کرده است. این برند زمانی با گروه های خودرو سازی شهر باواریا همکاری داشته و محصولات خود را در کنار خودروهای لوکس ارائه می کند.

نامیکی (NAMIKI)

برند ژاپنی نامیکی یکی از بهترین محصولات برای نگارش تحریری است. مدلهای لوکس این برند از طلا و پلاتین بوده و کاملا دست ساز است.